Ponad trzydzieści procent firm w Polsce nie ma strony internetowej

Wydawać by się mogło, że w dobie XXI wieku firmowa strona internetowa jest w biznesie podstawą. Jak się okazuje, przedsiębiorcy w naszym kraju nie przywiązują do tego tak wielkiej wagi, jak się wielu z nas może wydawać. W Polsce własnej strony www nie ma nawet co trzecia firma. Takim produktem może pochwalić się jedynie 65% polskich firm.

Tak więc badania dobitnie pokazują, że pod tym względem nic na lepsze nie zmieniło się od pięciu lat. Taki wynik notuje nas na 23. miejscu na Starym Kontynencie na równi z Turcją, ale daleko za Finlandią (95%), Danią (9%), Niemcami (87%), czy nawet Czechami (83%), Słowacją (83%) i Litwą (77%). Wyprzedzamy natomiast takie kraje jak Grecja, Węgry czy Rumunia, gdzie strony internetowe ma 45% firm.

Tak słaby wynik może dziwić. Nie jest bowiem żadną tajemnicą, że strona internetowa podnosi wiarygodność firmy.

administrator Author

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *