Wysyłka premierowych Galaxy S7 znowu opóźniona!

Swój pierwszy telefon Samsunga, Galaxy S6 kupiłem długo po jego premierze. W tym roku dałem się ponieść „fali emocji” związanej z premierą nowego modelu. Uważnie śledziłem wszystkie doniesienia i przecieki na temat S7, obejrzałem prezentację telefonu na targach MWC i.. wsiąkłem. Postanowiłem skorzystać z przedsprzedaży, szczególnie że do telefonu dodawane są gogle wirtualnej rzeczywistości od Samsunga.

Swoje zamówienie złożyłem dzień po prezentacji na targach. Jakie było moje zdziwienie, że nie ma już dostępnego koloru złotego (dla modelu Edge). Zadzwoniłem do oficjalnego sklepu Samsunga z pytaniem, czy te kolory będą jeszcze dostępne. Powiedziano mi, że nie.

Jako, że nie chciałem przegapić przedsprzedaży zdecydowałem się na zakup koloru czarnego. Bardzo mocno się zdziwiłem kiedy parę dni po premierze okazało się, że kolor złoty jest dostępny w wielu innych sklepach, przyjmujących zamówienia w przedsprzedaży. Postanowiłem od razu zadzwonić do oficjalnego sklepu z prośbą o zamianę mojego koloru ale było to niemożliwe ponieważ „telefon w tym kolorze nie jest u nas dostępny”.

Miałem regularnie odwiedzać stronę i sprawdzać czy mój wymarzony kolor jest dostępny i jeżeli jest, wtedy dzwonić i prosić o zamianę. Zrobiłem tak 2 razy, kiedy telefon widniał w sklepie jako dostępny i co? Po moim telefonie szybko go zdejmowano z witryny…

W międzyczasie dostałem maila, że wysyłka telefonów opóźni się, zmieniono datę wysyłki z 8go na 15 marca a wczoraj podczas kolejnej rozmowy z obsługą klienta sklepu Samsung, dostałem maila o kolejnej zmianie daty wysyłki z 15 na 22 marca… Oczywiście, nie otrzymam koloru złotego.

Nieczęsto korzystam z przedsprzedaży i doświadczenie nabyte przy kupnie Samsunga Galaxy S7 podpowiada mi, że to chyba jedna z ostatnich przedsprzedaży w jakiej biorę udział, przynajmniej w wykonaniu tej firmy.

Redakcja Author

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *